Nagy őszi kiárusítás - minden Dior, Jimmy Choo és Fendi -30% árkedvezménnyel

Telephone icon +421 919 368 390
  • Kapcsolat: +421 919 368 390 (Hé - péntek, 8:00 - 16:00)
  • DUOS Brazislava: +421 919 289 843 (Hé - Nap, 10:00-21:00)
  • DUOS Praha: +420 702 003 704 (Hé - Nap, 09:00-21:00)
Email icon info@duos.hu
  • Lépjen velünk kapcsolatba 24/7.
  • Biztosan 24 órán belül válaszolunk.

Fizetés és kiszállítás

Termék ára


1. A megrendelésben és az online áruházban szereplő termékek árai ÁFÁ-val együtt vannak feltüntetve. A Vevő a Megrendelés összegét az alábbi módon térítheti meg:

  • fizetési kapun keresztül,
  • banki utalással vagy
  • közvetlen banki befizetéssel az Eladó számlájára.


2. Az összeg megtérítéséért az Eladó semmilyen díjat nem számol fel. Ellenben az Eladó figyelmezteti a Vevőt, hogy egyes szubjektumok, melyeknél a fizetés megvalósul, a fizetésért díjat számolhatnak fel (pl. egy bank bankszámlára történő befizetés esetén).


3. A Vevő vállalja, hogy a megadott összeget a Megrendelésben feltüntetett határidőn belül megtéríti. Megtérítésnek az összeg Eladó számlájára történő jóváírása minősül.


4. Az Eladó köteles a megrendelt Terméket a Vevőnek az összeg megtérítésének napjától számított 30 munkanapon belül kézbesíteni.


5. A termék ára az Eladó online áruházában feltüntetett, érvényben lévő árjegyzék alapján van megszabva. A termék árához a szállítással, kézbesítéssel, csomagolással kapcsolatos költségek vagy díjak kerülnek felszámolásra. A termék egyéb költségeket is tartalmazó végösszege a megrendelést visszaigazoló e-mailben kerül feltüntetésre. A kedvezményes (akciós) árak egyértelmű szimbólumokkal (mint például „akció” vagy „kiárusítás”) vannak megjelölve. A kedvezményes árak a készlet kimerüléséig vagy a kedvezményes ár mellett feltüntetett időszakig érvényesek, amiről az Eladó tájékoztatja a Vevőt.


6. Az Eladó nem felel a termék kézbesítő (posta, futár) által előidézett szállítási késedelmeiért vagy a Vevő által feltüntetett rossz kézbesítési címért. A Vevő átvételkor köteles a terméket alaposan átvizsgálni, és a termék átvételét az átvételi elismervény aláírásával igazolni. Amennyiben a küldemény láthatóan sérült vagy tönkrement, a Vevő erről köteles az Eladót haladéktalanul értesíteni, és a küldemény átvételét megtagadni.


Termék kézbesítése


Az Eladó termékeit a világ összes részébe kézbesíti.

A megrendelés megerősítését követően a Vevő elektronikus úton, az általa megadott e-mail címre megkapja a megrendelés részletét, mely tartalmazza a termék vételárát és a szállítási költségeket is.


Szállítási költségek:


  • 0 € díj a küldemény Szlovák Posta általi kézbesítése esetén (utánvétel, esetleg értéklevél) Szlovákia területén belül
  • 0 € díj futárszolgálattal történő kézbesítés esetén Szlovákia területén belül
  • 0 € díj a küldemény postai úton történő kézbesítése esetén (mint biztosított levél vagy utánvétel) Csehország területén belül
  • 0 € díj futárszolgálattal történő kézbesítés esetén Csehország területére
  • 30 € díj az EU-n kívüli futárszolgálatért
  • 0 € díj az EU-n belüli 150 eurót meghaladó vásárlások esetén