Hogyan igényelhetek szemüveget?
Az áruk igényléséhez az alábbiak szerint járjon el:
- Csomagolja be a szemüveget az eredeti csomagolásba - csomagolja a terméket eredeti állapotában az eredeti csomagolásba, minden tartozékával együtt.
- Töltse le és töltse ki az űrlapot, csatolja a küldeményhez - az űrlapot erre a linkre kattintva töltheti le.
- Küldje el a terméket címünkre - küldje el a terméket a következő címre: Luxury Eyewear SK, s.r.o., Ulica 29. Augusta 36/A, 811 09 Bratislava, Szlovákia
- Várja meg a választ - amint megkapjuk a kiküldött terméket munkatársaink felmérik a helyzetet és azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a következő eljárással kapcsolatban.
Hogyan tudom visszaküldeni a szemüveget?
Az áruk visszaküldéséhez kérjük, a következő módon járjon el:
- Csomagolja a szemüveget az eredeti csomagolásba - csomagolja a terméket és annak összes tartozékát az eredeti csomagolásba
- Töltse le és töltse ki az űrlapot és tegye a csomagba- az űrlapot erre a linkre kattintva töltheti le.
- Küldje el a terméket a címre - küldje el a terméket a következő címre: Luxury Eyewear SK, s.r.o., Ulica 29. Augusta 36/A, 811 09 Bratislava , Slovak republic
- Várja meg a választ - amint megkapjuk a terméket, munkatársaink ellenőrzik a terméket és a következő lépésekkel kapcsolatban azonnal értesítjük Önt.
- Visszatérítjük az összeget- a csomag ellenőrzése és a visszaküldésről szóló értesítés után visszautaljuk az összeget. Ez kb. további 2-7 munkanapot vesz igénybe.
Ha a megrendeléskor az utánvétes fizetést választotta, ezt a díjat nem térítjük vissza, amikor utólag visszaküldi rendelését.
Lehetséges-e visszatérítést kérni a felírt lencsékért?
Mivel a vényköteles, nem vényköteles, klasszikus és napfénylencsék egyedi igények szerint készülnek, ezért a visszatérítés komoly indok nélkül nem lehetséges.
Melyek a visszatérés általános feltételei?
- A jótállási időszak kezdeta alatt a termék Vevő általi átvétele értendő. Az Eladó a termékekre és szolgáltatásokra csak a törvény által megszabott garanciát nyújtja.
- Eltávolítható hiba esetén a Vevőnek joga van arra, hogy a termék hibáját díjmentesen, időben és megfelelő módon eltávolítsák. Az Eladó a hibát köteles haladéktalanul eltávolítani.
- A Vevő a hiba eltávolítása helyett kérheti a termék cseréjét is. Amennyiben a hiba csak a termék egy bizonyos részét érinti, a Vevő kérheti az adott rész cseréjét, amennyiben ez az Eladónak nem jelent túlzott többletköltséget tekintettel a termék értékére vagy a meghibásodás mértékére.
- Az Eladónak lehetősége van minden esetben a hiba eltávolítása helyett a meghibásodott terméket hibátlanra cserélni, amennyiben ez a Vevőre nézve nem jár túlzott nehézséggel.
- Amennyiben a hibát nem lehet eltávolítani, és ez meggátolja a termék rendeltetésszerű használatát, a Vevőnek jogában áll kérni a termék cseréjét vagy elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik a Vevőt abban az esetben is, ha a hiba ugyan eltávolítható, de a Vevő a hiba javítás útáni újbóli előfordulása vagy a termék több hibája miatt nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni.
- Eltávolíthatatlan hiba esetén a Vevőnek joga van a termék árából megfelelő mértékű kedvezményben részesülnie. Amennyiben alacsonyabb áron értékesített vagy már használt termék hibásodik meg, amiért a Vevő felelősséggel tartozik, a Vevőnek a termék cseréjére vonatkozó jogának gyakorlása helyett jogában áll megfelelő mértékű kedvezményben részesülni.
- Ezen Panaszkezelési Szabályzat értelmében a jogosult fél panaszát személyesen, írásban vagy elektronikus levél formájában nyújthatja be a termék megvásárlásától számított 24 hónapon belül.
A panasznak egyértelműen tartalmaznia kell az alábbiakat:
- Vevő megjelölése (vezetéknév, keresztnév, állandó lakhely),
- panasz tárgya, illetve a Vevő igénye,
- Eladó megjelölése,
- panasz benyújtásának dátuma,
- Vevő aláírása.
Mikor kapom vissza az összeget a visszaküldött termékért?
A törvény előírja, hogy a szerződéstől való elállástól számított 14 naptári napon belül visszautaljuk az összeget. Azonban nem hamarább, amíg meg nem kapjuk a visszaküldött terméket vagy a az igazolást a termék visszaküldéséről.