Telephone icon +421 919 368 390
  • Kapcsolat: +421 919 368 390 (Hé - péntek, 8:00 - 16:00)
  • DUOS Brazislava: +421 919 289 843 (Hé - Nap, 10:00-21:00)
  • DUOS Praha: +420 702 003 704 (Hé - Nap, 09:00-21:00)
  • DUOS Bécs: +436 765 920 032 (Hé - Szo, 09:30-18:00)
Email icon info@duos.hu
  • Lépjen velünk kapcsolatba 24/7.
  • Biztosan 24 órán belül válaszolunk.
Keresés
Kérjük, írjon be egy keresési kifejezést
Márka
(
)
Termékek
(
)

Áruk visszaküldése

Hogyan lehet visszaküldeni a poharamat?

Az áruk visszaküldéséhez kérjük, tegye a következőket:


  1. Csomagolja a szemüveget az eredeti csomagolásba - csomagolja a terméket eredeti állapotában az eredeti csomagolásba és annak összes tartozékát.

  2. Töltse le és töltse ki az űrlapot, csatolja a szállítmányhoz - az űrlapot erre a linkre kattintva töltheti le.

  3. Küldje el a terméket a címre - küldje el a terméket a következő címre: Luxury Eyewear SK, s.r.o., Pri Suchom mlyne 3900/31 811 04 Bratislava, Slovakia

  4. Várja meg a választ - amint megkapjuk a terméket, munkatársaink értékelik a helyzetet, és a következő lépésekről azonnal kapcsolatba lépünk Önnel.

  5. Visszatérítjük a pénzt - áttekintés és visszajelzés után visszatérítjük a pénzt. Ez kb. 2-7 munkanapot vesz igénybe.

Melyek a visszatérés általános feltételei?

  1. A jótállási időszak kezdeta alatt a termék Vevő általi átvétele értendő. Az Eladó a termékekre és szolgáltatásokra csak a törvény által megszabott garanciát nyújtja.

  2. Eltávolítható hiba esetén a Vevőnek joga van arra, hogy a termék hibáját díjmentesen, időben és megfelelő módon eltávolítsák. Az Eladó a hibát köteles haladéktalanul eltávolítani.

  3. A Vevő a hiba eltávolítása helyett kérheti a termék cseréjét is. Amennyiben a hiba csak a termék egy bizonyos részét érinti, a Vevő kérheti az adott rész cseréjét, amennyiben ez az Eladónak nem jelent túlzott többletköltséget tekintettel a termék értékére vagy a meghibásodás mértékére.

  4. Az Eladónak lehetősége van minden esetben a hiba eltávolítása helyett a meghibásodott terméket hibátlanra cserélni, amennyiben ez a Vevőre nézve nem jár túlzott nehézséggel.

  5. Amennyiben a hibát nem lehet eltávolítani, és ez meggátolja a termék rendeltetésszerű használatát, a Vevőnek jogában áll kérni a termék cseréjét vagy elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik a Vevőt abban az esetben is, ha a hiba ugyan eltávolítható, de a Vevő a hiba javítás útáni újbóli előfordulása vagy a termék több hibája miatt nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni.

  6. Eltávolíthatatlan hiba esetén a Vevőnek joga van a termék árából megfelelő mértékű kedvezményben részesülnie. Amennyiben alacsonyabb áron értékesített vagy már használt termék hibásodik meg, amiért a Vevő felelősséggel tartozik, a Vevőnek a termék cseréjére vonatkozó jogának gyakorlása helyett jogában áll megfelelő mértékű kedvezményben részesülni.

  7. Ezen Panaszkezelési Szabályzat értelmében a jogosult fél panaszát személyesen, írásban vagy elektronikus levél formájában nyújthatja be a termék megvásárlásától számított 24 hónapon belül. 

A panasznak egyértelműen tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • Vevő megjelölése (vezetéknév, keresztnév, állandó lakhely),
  • panasz tárgya, illetve a Vevő igénye,
  • Eladó megjelölése,
  • panasz benyújtásának dátuma,
  • Vevő aláírása.

Mikor kapok pénzt a visszaadott árukért?

Jogi követelményeink szerint a visszatérítést az elállástól számított 14 naptári napon belül kell megtéríteni. De mielőtt megkapjuk a visszaküldött terméket vagy a szállítási visszaigazolást.