Hány napig kell visszaküldenie az árut a vásárlónak?
A Vevőnek jogában áll az árut indoklás nélkül visszaküldeni az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül.
Hány napig tart a visszatérítés a visszaküldés feldolgozása után?
A törvény értelmében kötelesek vagyunk visszatéríteni a pénzt az adásvételi szerződéstől való elállás napjától számított 14 naptári napon belül. Azonban nem azelőtt, hogy megkaptuk volna a visszaküldött terméket vagy a visszaigazolást arról, hogy kiszállításra került. Alapértelmezés szerint az ellenőrzés és az azt követő visszajelzések után visszaküldjük Önnek a pénzt. Ez a folyamat körülbelül 2-7 munkanapot vesz igénybe.
Van visszaküldési díj? (feltöltési díj)
Nem, a visszaküldésért nem számítunk fel külön díjat. A szállítási költségeket azonban a vásárló saját költségén viseli.
Ki fizeti a visszaküldést?
A reklamációra szánt árunak az eladóhoz való eljuttatásának költségeit a vevő viseli.
Hogyan kell eljárni, ha a vásárló törölni szeretné a megrendelését, vagy az áru sérülten érkezett?
A Vevőnek jogában áll az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a rendelésétől és visszatérítést kérni. Ha az áru sérülten érkezett, kövesse a „Hogyan tehetek panaszt a szemüvegre?” című részben található utasításokat.
Kihez fordulhatok visszaküldéssel kapcsolatban?
Felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben az info@duos.sk címen vagy telefonon a +421 905 723 146-os telefonszámon.