Küldje el a terméket a címre - küldje el a terméket a következő címre: Luxury Eyewear SK, s.r.o., Pri Suchom mlyne 3900/31 811 04 Bratislava, Slovakia
Várja meg a választ - amint megkapjuk a terméket, munkatársaink értékelik a helyzetet, és a következő lépésekről azonnal kapcsolatba lépünk Önnel.
Visszatérítjük a pénzt - áttekintés és visszajelzés után visszatérítjük a pénzt. Ez kb. 2-7 munkanapot vesz igénybe.
Melyek a visszatérés általános feltételei?
A jótállási időszak kezdeta alatt a termék Vevő általi átvétele értendő. Az Eladó a termékekre és szolgáltatásokra csak a törvény által megszabott garanciát nyújtja.
Eltávolítható hiba esetén a Vevőnek joga van arra, hogy a termék hibáját díjmentesen, időben és megfelelő módon eltávolítsák. Az Eladó a hibát köteles haladéktalanul eltávolítani.
A Vevő a hiba eltávolítása helyett kérheti a termék cseréjét is. Amennyiben a hiba csak a termék egy bizonyos részét érinti, a Vevő kérheti az adott rész cseréjét, amennyiben ez az Eladónak nem jelent túlzott többletköltséget tekintettel a termék értékére vagy a meghibásodás mértékére.
Az Eladónak lehetősége van minden esetben a hiba eltávolítása helyett a meghibásodott terméket hibátlanra cserélni, amennyiben ez a Vevőre nézve nem jár túlzott nehézséggel.
Amennyiben a hibát nem lehet eltávolítani, és ez meggátolja a termék rendeltetésszerű használatát, a Vevőnek jogában áll kérni a termék cseréjét vagy elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik a Vevőt abban az esetben is, ha a hiba ugyan eltávolítható, de a Vevő a hiba javítás útáni újbóli előfordulása vagy a termék több hibája miatt nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni.
Eltávolíthatatlan hiba esetén a Vevőnek joga van a termék árából megfelelő mértékű kedvezményben részesülnie. Amennyiben alacsonyabb áron értékesített vagy már használt termék hibásodik meg, amiért a Vevő felelősséggel tartozik, a Vevőnek a termék cseréjére vonatkozó jogának gyakorlása helyett jogában áll megfelelő mértékű kedvezményben részesülni.
Ezen Panaszkezelési Szabályzat értelmében a jogosult fél panaszát személyesen, írásban vagy elektronikus levél formájában nyújthatja be a termék megvásárlásától számított 24 hónapon belül.
A panasznak egyértelműen tartalmaznia kell az alábbiakat:
Vevő megjelölése (vezetéknév, keresztnév, állandó lakhely),
panasz tárgya, illetve a Vevő igénye,
Eladó megjelölése,
panasz benyújtásának dátuma,
Vevő aláírása.
Mikor kapok pénzt a visszaadott árukért?
Jogi követelményeink szerint a visszatérítést az elállástól számított 14 naptári napon belül kell megtéríteni. De mielőtt megkapjuk a visszaküldött terméket vagy a szállítási visszaigazolást.