Tracking Szállítás nyomon követése Email icon info@duos.hu
  • Lépjen velünk kapcsolatba 24/7.
  • Garantáljuk a 24 órán belüli válaszadást.
Keresés
Kérjük, írjon be egy keresési kifejezést
Márka
(
)
Termékek
(
)

Áruvisszaküldés és igénylés

Hogyan igényelhetek szemüveget?

Az áruk igényléséhez az alábbiak szerint járjon el:

  1. Csomagolja be a szemüveget az eredeti csomagolásba - csomagolja a terméket eredeti állapotában az eredeti csomagolásba, minden tartozékával együtt.

  2. Töltse le és töltse ki az űrlapot, csatolja a küldeményhez - az űrlapot erre a linkre kattintva töltheti le.

  3. Küldje el a terméket címünkre - küldje el a terméket a következő címre: Luxury Eyewear SK, s.r.o.,  Dunajská 3, 811 08 Bratislava, Szlovákia

  4. Várja meg a választ - amint megkapjuk a kiküldött terméket munkatársaink felmérik a helyzetet és azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a következő eljárással kapcsolatban.

Hogyan tudom visszaküldeni a szemüveget?

Az áruk visszaküldéséhez kérjük, a következő módon járjon el:

 

  1. Csomagolja a szemüveget az eredeti csomagolásba - csomagolja a terméket és annak összes tartozékát az eredeti csomagolásba
  2. Töltse le és töltse ki az űrlapot és tegye a csomagba- az űrlapot erre a linkre kattintva töltheti le.
  3. Küldje el a terméket a címre - küldje el a terméket a következő címre: Luxury Eyewear SK, s.r.o., Dunajská 3, 811 08 Bratislava , Slovak republic
  4. Várja meg a választ - amint megkapjuk a terméket, munkatársaink ellenőrzik a terméket és a következő lépésekkel kapcsolatban azonnal értesítjük Önt.
  5. Visszatérítjük az összeget- a csomag ellenőrzése és a visszaküldésről szóló értesítés után visszautaljuk az összeget.  Ez kb. további 2-7 munkanapot vesz igénybe.


Ha a megrendeléskor az utánvétes fizetést választotta, ezt a díjat nem térítjük vissza, amikor utólag visszaküldi rendelését.

Lehetséges-e visszatérítést kérni a felírt lencsékért?

Mivel a vényköteles, nem vényköteles, klasszikus és napfénylencsék egyedi igények szerint készülnek, ezért a visszatérítés komoly indok nélkül nem lehetséges.

Melyek a visszatérés általános feltételei?

  1. A jótállási időszak kezdeta alatt a termék Vevő általi átvétele értendő. Az Eladó a termékekre és szolgáltatásokra csak a törvény által megszabott garanciát nyújtja.

  2. Eltávolítható hiba esetén a Vevőnek joga van arra, hogy a termék hibáját díjmentesen, időben és megfelelő módon eltávolítsák. Az Eladó a hibát köteles haladéktalanul eltávolítani.

  3. A Vevő a hiba eltávolítása helyett kérheti a termék cseréjét is. Amennyiben a hiba csak a termék egy bizonyos részét érinti, a Vevő kérheti az adott rész cseréjét, amennyiben ez az Eladónak nem jelent túlzott többletköltséget tekintettel a termék értékére vagy a meghibásodás mértékére.

  4. Az Eladónak lehetősége van minden esetben a hiba eltávolítása helyett a meghibásodott terméket hibátlanra cserélni, amennyiben ez a Vevőre nézve nem jár túlzott nehézséggel.

  5. Amennyiben a hibát nem lehet eltávolítani, és ez meggátolja a termék rendeltetésszerű használatát, a Vevőnek jogában áll kérni a termék cseréjét vagy elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik a Vevőt abban az esetben is, ha a hiba ugyan eltávolítható, de a Vevő a hiba javítás útáni újbóli előfordulása vagy a termék több hibája miatt nem tudja a terméket rendeltetésszerűen használni.

  6. Eltávolíthatatlan hiba esetén a Vevőnek joga van a termék árából megfelelő mértékű kedvezményben részesülnie. Amennyiben alacsonyabb áron értékesített vagy már használt termék hibásodik meg, amiért a Vevő felelősséggel tartozik, a Vevőnek a termék cseréjére vonatkozó jogának gyakorlása helyett jogában áll megfelelő mértékű kedvezményben részesülni.

  7. Ezen Panaszkezelési Szabályzat értelmében a jogosult fél panaszát személyesen, írásban vagy elektronikus levél formájában nyújthatja be a termék megvásárlásától számított 24 hónapon belül. 

A panasznak egyértelműen tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • Vevő megjelölése (vezetéknév, keresztnév, állandó lakhely),
  • panasz tárgya, illetve a Vevő igénye,
  • Eladó megjelölése,
  • panasz benyújtásának dátuma,
  • Vevő aláírása.

Mikor kapom vissza az összeget a visszaküldött termékért?

A törvény előírja, hogy a szerződéstől való elállástól számított  14 naptári napon belül visszautaljuk az összeget.  Azonban nem hamarább, amíg meg nem kapjuk a visszaküldött terméket vagy a az igazolást a termék visszaküldéséről.