Mi a megrendelés határideje?
A 12:00 óra előtt beérkezett rendeléseket az adott napon, a 12:00 óra után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon feldolgozzuk és lezárjuk.
Mi a megrendelés feldolgozási ideje?
A beérkezett rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk.
Mi a rendelés szállítási ideje?
A raktáron lévő termékeket 4 munkanapon belül szállítjuk.
Mennyi a szállítási költség?
Az ingyenes szállítás minden típusú szállításra vonatkozik.
DPD - INGYENES
Magyar Posta - INGYENES
Hogyan lehet nyomon követni a rendelés állapotát?
A megrendelés állapotát e-mail címének és rendelési számának megadásával ellenőrizheti
itt.
Milyen szállítási módok és árai vannak a szállításnak?
DPD - INGYENES
Magyar Posta - INGYENES
Mi a teendő, ha késik a szállítás?
Késés esetén az info@duos.hu e-mail címen vagy a +421 905 723 146-os telefonszámon kereshet minket.
Mi a teendő, ha az áru sérülten érkezik?
Ha az áru sérülten érkezik, kövesse a "Hogyan tehetek panaszt a szemüveggel kapcsolatban" utasítást
itt.
Mi a teendő, ha az ügyfél törölni szeretné a megrendelését?
A Vevőnek jogában áll az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a rendelésétől és visszatérítést kérni.
Kihez fordulhatok a szállítással kapcsolatban?
Felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben az info@duos.hu címen vagy telefonon a +421 905 723 146-os telefonszámon.