Email icon info@duos.hu
  • Lépjen velünk kapcsolatba 24/7.
  • Garantáljuk a 24 órán belüli válaszadást.
Keresés
Kérjük, írjon be egy keresési kifejezést
Márka
(
)
Termékek
(
)

Technikai problémák

Nehezen tudok hozzáférni a webhelyhez. Mit kellene tennem?

Ha problémája akadt a webáruházunk elérésével, javasoljuk, hogy próbálja ki a következőket:

  1. Sütik törlése - ezeket a sütiket megőrizzük annak érdekében, hogy jobb vásárlási élményt biztosítsunk az Ön számára (például egy bizonyos ideig a kosárban tarthatjuk a termékeket, megőrizhetjük bejelentkezési adatait az oldal elhagyása után, az oldal gyorsabb betöltése). További információ a sütikről itt található.

  1. Indítsa újra a böngészőt - A cookie-k törlése után próbálja ki és újra bekapcsolni a böngészőt.

  2. Frissítse az operációs rendszert - ellenőrizze, hogy rendelkezik-e az operációs rendszer legújabb verziójával.

  3. Vegye fel velünk a kapcsolatot - írjon ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, adjon meg minél több információt a problémájáról. A képernyőkép nagyon hasznos lehet.

Nem tudok bejelentkezni

Ha nem tud bejelentkezni a fiókjába, ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a következőket:

  • Ellenőrizze, hogy a megadott e-mail cím és jelszó megegyezik-e a regisztráció során megadott jelszóval.
  • Ha elfelejtette a jelszavát, kattintson a "Elfelejtett jelszó? Visszaállítás most" lehetőségre.
  • Ha szükséges, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal

Regisztrálnom kell vásárlás előtt?

Nem, webáruházunkban regisztráció nélküli vásárlást kínálunk. Csak annyit kell tennie, hogy megadja az alapvető elérhetőségeket a kosár utolsó lépésében, hogy tudjuk, hová szállítsuk Önnek az árut.

A regisztráció azonban nagyon egyszerű és csak néhány másodpercet vesz igénybe. Ezután szerkesztheti profilját, megnézheti megrendeléseinek állapotát, és gyorsan vásárolhat is, anélkül hogy újra meg kellene adnia a kapcsolattartási adatait. Regisztrált ügyfeleinknek rendszeresen küldünk kedvezménykuponokat és különleges ajánlatokat.